חמש עצות להכנת הטנדר / ג'יפ שלכם לקראת עונת הגרירה והטיולים

חמש עצות להכנת הטנדר / ג'יפ שלכם לקראת עונת הגרירה והטיולים

קריאה חמש עצות להכנת הטנדר / ג'יפ שלכם לקראת עונת הגרירה והטיולים דקות הבא השאלות המובילות בגוגל על בלמים 5
חמש עצות להכנת הטנדר\ג'יפ שלכם לקראת עונת הגרירה והטיולים
מאת Andy Berlin, נציג שירות טכני למוצרים, BG
זמן קריאה: 2.5 דקות
עבר עלינו שנה של סגרים,  סוף סוף הגיע הקיץ והכל נפתח, אני מתחיל לחשוב על כל ההנאות שממתינות לי מחוץ לבית. המשמעות היא תנאי שטח ונגררים. בין אם מדובר בקרוואן, בסירה או בנגרר שעליו הטרקטורון או האופנוע שלי, ובין אם מדובר בנסיעה בשטח, הנסיעה גובה מחיר מהרכב. הרכב שלי זקוק למעט טיפול – תחזוקה מונעת תגן על הרכב, תמנע תקלות ותבטיח שאוכל ליהנות מכל העוצמה והמומנט שיידרשו לי במהלך הגרירה והטיולים.
 
לפניכם חמשת הדברים שעלי לעשות לפני כל עונת טיולים :
מכלולי מערכת ההינעגרירה או נסיעה בתנאי שטח, במעלה ובמורד כבישים הרריים בעונת הקיץ החמה, מהווה את אחת הפעילויות התובעניות ביותר שהרכב נדרש לבצע. היא מפעילה לחץ רב על רכיבי מערכת ההינע.
לכן ,אני מבצע טיפול של BG עבור מכלולי ההינע , הטיפול מתחיל בהחלפת השמן בדיפרנציאל הקדמי והאחורי ב-BG Ultra-Guard®‎,מקט 750, שמן תמסורת סינתטי לחלוטין בדירוג API GL-5.‏ לאחר מכן, המכונאי מנקז את השמן מתיבת ההעברה ומחליף אותו ב-BG Synchro Shift II®‎, מקט 792 נוזל שיכוך גלגלי שיניים סינתטי לחלוטין בדירוג API GL-4, שמותאם באופן מושלם לסיכוך תיבות העברה.
מנועהשלב הבא, טיפול הביצועים של BG עבור המנוע. תחילה, מוסיפים BG Platinum® 44K®‎ מקט 208 למכל הדלק. הוא מנקה את כל מערכת הדלק, כולל מערכת ההזרקה, ומשחזר את ביצועי המנוע לרמתם המקורית.
לאחר מכן מוסיפים BG EPR®‎, מקט 109 חומר ניקוי והסרת שיירים רב עוצמה שמיועד למנוע ולתיבת הארכובה. הוא מסיר את כל הלכה והשיירים מטבעות הבוכנות, פעולה שגורמת לשיפור רמת הדחיסה ('קומפרסיה') ולהגברת הספק המנוע. לבסוף, לאחר ניקוז שמן המנוע הישן והחלפתו בשמן חדש, מוסיפים את התוסף BG  מקט 115 Advanced Formula MOA®‎ שמחזק את שמן המנוע.
מערכת קירורנסיעת שטח וגרירה גורמים למנוע להפיק כמות חום עצומה. מערכת קירור המנוע נדרשת לנהל את כל החום הזה. לכן אני משקיע בנוזל BG Universal Cooling System Cleaner מקט 540 שפותח לצורך ניקוי מערכת הקירור ומסיר שיירי מינרלים קשים מהמערכת.
מערכת מיזוג האווירלאחר שביליתם את כל היום תחת השמש הקופחת, זה בדיוק הזמן להפעיל את מערכת מיזוג האוויר כדי שתוכלו להתקרר במהלך הנסיעה הביתה. תחזוקה שגרתית ונאותה של מערכת מיזוג האוויר היא פעולה הכרחית שתבטיח את המשך הזרימה של אוויר קר כקרח. ביצוע טיפול של BG עבור מערכת בקרת האקלים יבטיח שנוזלי הקירור והסיכוך במערכת מיזוג האוויר יהיו תמיד בכמות הנכונה.
הנוזל BG Frigi-Clean®‎ מקט 709 יסיר את כל העובש והבקטריות שהצטברו ברכיב המאדה של מערכת מיזוג האוויר כדי לאפשר מעבר לאוויר נקי. הטיפול אינו מושלם עד שמוסיפים למערכת מיזוג האוויר את BG Frigi-Flush®‎ מקט 711 שמסיר ביעילות שבבי מדחס כתוצאה מפגם מכני בתוך הצנרת של המערכת. כל שנותר הוא ליהנות מאוויר נקי ורענן שזורם מפתחי האוורור אל תוך תא הנוסעים.
ביצוע חמשת הטיפולים הללו בעונת האביב מבטיחים לי שקט נפשי, מכיוון שאני יודע שהרכב שלי מוגן ומוכן להוביל אותי ליעד החלומי שלי במהלך הקיץ. אז נשאר רק קרם שיזוף ובגד ים ויאלה לטיול הבא.
כיצד תוכלו גם אתם ליהנות מטיפולי BG האלה:
חפשו חנות של BG ושאלו אודות המוצרים והטיפולים המקצועיים הללו לחיזוק ביצועי הרכב